2020 m. gegužės mėn. 22 d. klaipėdiečiai, Tauralaukio gyventojai susirinko prie ąžuolų, kuriuos ruošiasi nupjauti dėl naujai tiesiamo keturių juostų kelio. Miestelėnai mano, kad jeigu ąžuolai, menantys kelis šimtmečius, bus nukirsti, tai bus sunaikintas didžiulis turtas. Klaipėdos miesto Tarybos narė Nina Puteikienė filmavo gyventojų sambūrį prie šimtamečių ąžuolų. Centro partijos-Gerovės Lietuva narė pakalbino nuo 1986 m. Tauralaukyje gyvenantį ir dirbusį šiltnamių įmonėje Joną. Jis pasakė, kad transporto problemų sprendimo būdų yra daug, tačiau buvo pasirinktas prasčiausias variantas, nes gatvė padalins Tauralaukio gyvenvietę į dvi dalis. Kelias turėjo būti tiesiamas Purmaliuose, šalia sodų, ten ir viadukas.
Po 2018 m. sausio 12 d. Žemynos gimnazijoje įvykusio Universiteto seniūnaitijos gyventojų susitikimo su Klaipėdos uosto direkcijos Rinkodaros ir bendrųjų reikalų direktoriumi Artūru Drungilu bei jo kolegomis, tapo aišku, ko laukti iš Pajūrio gatvės rekonstrukcijos. Susitikimo metu paklausėme, pro kur pateks kroviniai į Melnragės uostą? Atsakymas buvo, kad per Šiaurės prospektą. Šiuo metu transporto arterija yra pilnai apkrauta. Apie 1200 automobilių pravažiuoja per valandą į vieną ir kitą pusę. Kai aiškinome, kad planuojant Melnragėje uostą, būtina pasirūpinti apvažiavimo keliu, tai išgirdome, kad Šiaurės prospektu klaipėdiečių mašinos nevažiuos. Šiaurės prospektas bus pagrindinis Išorinio uosto susisiekimo koridorius. Tai kaip iš Kauno-Palangos greitkelio Universiteto rajono gyventojai pateks į savo namus? Lieka tik Tauralaukyje, Pajūrio gatvė.
Ideologai, kurie stumia išorinį uostą, visai Lietuvai aiškina, kad Melnragės išorinio uosto variantas yra pigesnis už Būtingės, nes yra dalis infrastruktūros – keliai.
Iš tikrųjų, į išorinį uostą nėra jokių kelių. Šiaurės prospektu vyksta intensyvus mašinų judėjimas, Pajūrio gatvė yra Tauralaukio gyventojams. Todėl nesvaikite apie keturias juostas. Būtinai nutieskite Purmalių kelią, kuris padės žmonėms pasiekti naujai statomus mikrorajonus.
Į Klaipėdos šiaurinę miesto dalį klaipėdiečiams turi būti patogu įvažiuoti ( mažiausiai 4 koridoriai: Kalotės, Purmalių, Tauralaukio, Liepų) ). Visi išvardinti keliai turėtų būti skirti lengvosioms mašinoms, o furoms su dyzelinu būtina nutiesti autostradą.
Skaudu, kai miesto valdžia vieną šneka, o kitą daro. Atseit, džiaukitės, bus sutvarkyta Tauralaukyje Pajūrio gatvė, tačiau nutylima, kad keturiomis juostomis važiuos ne tik Tauralaukio gyventojai, bet visos mašinos, kurios norės patekti į Šiaurinę miesto dalį.
Miesto valdžia privalo sakyti tiesą, kad Pajūrio gatvės rekonstrukcija yra išorinio uosto projekto dalis, dėl ko klaipėdiečių, gyvenančių šiaurinėje miesto dalyje, gyvenimo kokybė pablogės kardinaliai.