JAV ambasadorius Lietuvoje galimai kišasi į savivldos rinkimus

Ponia  Indrė  Makaraitytė  straipsnį  „Paminklas žydšaudžiui Ukmergėje – dviveidystės, neįgalumo ir realybės simbolis“  paviešino  jau prasidėjus  savivaldybės tarybų narių ir merų rinkimams.  Manome, kad  jos rašinys -  tiesioginis spaudimas  Ukmergės merui, kuris , pagal ją  „ per silpnas, kad išvis turėtų kokią nors aiškesnę poziciją…“.

Ukmergiškių argumentus, kuriuos dar 2016 metais paviešino žurnalistas  Antanas Ališauskas, kad  Juozas Krikštaponis nedalyvavo  civilių, žydų  ir karo  belaisvių žudynėse  Baltarusijoje I. Makaraitytė vadina fanatikų kliedesiais.

Indrė Makaraitytė savo straipsnyje paviešino JAV ambasadoriaus Lietuvoje laišką. Ponas  ambasadorius su savo eiliniu raštu galėjo palaukti savivaldybės rinkimų pabaigos. Jis to nepadarė. Štai ką rašo: „Kaip ir 2021 m. laiške jums, dar sykį jūsų prašau pagerbti Holokausto aukas Ukmergėje pašalinant memorialą žinomam nacių kolaborantui Juozui Krikštaponiui. Istoriniai tyrimai labai aiškiai parodo, kad J. Krikštaponis dalyvavo masinėse žydų žudynėse Lietuvoje ir Baltarusijoje.“  JAV Ambasadorius eilinį kartą rašo netiesą.  Jo teiginiai yra paimti iš   NKVD tardytojų,  kuriuos vėliau  Komunistų partija pasiuntė dirbti istorikais Eusėjaus Rozausko  ir Boleslovo Baranausko bei dar vieno jų kolegos  Kazio Rukšėno  pateiktos sovietine ideologija surašytos Holokausto istorijos.  Būtent šių NKVD  tardytojų darbai yra išversti į anglų kalbą ir prieinami  amerikiečiams.   Lietuvos istorikai  Alfredas Rukšėnas, Zigmas Vitkus, Mindaugas Pocius, Vytautas Bruveris, Nerijus Šepetys  buvo pakviesti į radio laidą, kurią vedė  Aurimas Švedas. Laidoje neišgirdau jokio istorinio naratyvo, o tik kaltinimai, jog nesame humanistai ir t.t., nes nesutinkame    nukelti  paminklo J. Krikštaponiui.

Reikia konstatuoti, kad ši Lietuvos istorikų grupė neigia  teisingą lietuvišką naratyvą ir laikosi sovietinio melagingo naratyvo. Gal vis tik išvadintiems „fanatikams“ istorikai   paiškins, kodėl  ištirtoje istorinėje medžiagoje nėra  paviešintas   Lietuvių nacionalistų partijos kreipimasis  į Vokietijos Reicho vadovybę: „ Iš Lietuvos teritorijos išvykusiems batalionams pavedama Lietuvą ir lietuvį žeminančios užduotys – Gudijos žydų ir civilių, rusų belaisvių šaudymas ir korimas. Jeigu lietuvių karininkai atsisako šaudyti, juos pačius grasoma sušaudyti“   Kai   nuvykę į Gudiją ir sužinoję, jog teks kariauti ne su raudonuoju maru,  ne valyti miškus nuo šio  tautas naikinančio  gaivalo, tai jau 1941 m. spalio 10 d. pasitraukė  52  asmenys.  Gal atsakys tie šaunūs istorikai, kodėl NKVD apklausose  1948-1949 , kai buvo tardomi  antro būrio kariai  savo vadu nurodė Nikodemą Reikalą?  Kodėl nebuvo paminėtas Juozas Krikštaponis?  I. Makaraitytės fanatikais išvadintiems aišku kodėl antro būrio kariai per tardymą  savo vadu mini N. Reikalą, nes tarp  grįžusių į Lietuvą buvo ir J. Krikštaponis. Todėl   tik 1961 m. ir 1980 m. tardomieji prisiminė J. Krikštaponį, nes to reikalavo sovietinis Holokausto surašytas naratyvas  – šmeižti reziztencinės kovos dalyvius.

Lietuvos istorikai,  manome, jog   vadovaujasi  sovietiniu Holokausto naratyvu, nes  neatsakė Lietuvos „fanatikams“, ar Kazys Rukšėnas, kuris buvo vienas iš sovietinio istorinio melo kūrėjų  yra  LGGRTC istoriko  Alfredo  Rukšėno  tėvas?  Jei tai sūnus, tai   A.  Rukšėno  atlikti tyrimai, kuriuos jis  pirmas ir paviešino, t.y  paskelbė, kad J. Krikštaponis dalyvavo žydų ir karo belaisvių žudynėse, tėra  sovietinio naratyvo apie  Holokaustą  tęsinys.   Įdomiai  atsakė   istorikas  Mindaugas Pocius, kai  J. Krikštaponio „fanatikai“  klausė, kodėl  antro būrio kariai , kuriuos apklausė NKVD 1948-1949 metais  minėjo tik   būrio vadą  N. Reikalą. Pasirodo todėl, kad  antro būrio vadai  savo pareigas vykdė  pakaitomis. Žodžiu „pakaitomis“ galima  apkaltinti kiekvieną, kurį norime arba kurį reikia.

Tie patys istorikai apsimetė, kad nežino apie Lietuvos nacionalistų partijos išsakytą poziciją dėl to, kad lietuvius pasiuntė žudyti bei  dėl  dezertyravusių karių iš Impulevičiaus bataliono.

Šiandien,  kada karas vyksta Ukrainoje sovietinės istoriografijos  platinimas apie  Holokaustą yra nusikalstama veika, nes  Putino motyvai denacifikuoti  Ukrainą  yra ištraukti iš sovietinio Holokausto naratyvo skirto šiai šaliai.

Manau, kad JAV   ambasadoriaus Lietuvoje laiškas, kuris pasirodė jau prasidėjus  rinkimams,  yra atviras ir gėdingas kišimasis į  savivaldos  rinkimus.

Visi puikiai supranta, kad  Ukmergės merui tenka atlaikyti didžiulį  spaudimą, kurį  aiškiai deklaruoja  grupė istorikų, valstybinės žiniaskalidos atstovė I. Makaraitytė, Konservatorių partijos pirmininkas Gabrielius Landsbergis ir sunkiosios politinės technikos  dalyvis  – JAV ambasadorius.  Manome, kad   šios  antivalstybines  grupes   tikslas  įtakoti rinkėją, kad meras, kuris vadovaujasi tautinėmis, lietuviškomis, nemelagingomis  nuostatomis, būtų rinkimų keliu pakeistas į kitą merą, galimai  neturintį savo įsitikinimų ir tarnaujantį Kremliniam Holokausto naratyvui.  Tada ir būtų nukeltas   J. Krištopaičio paminklins akmuo.

Manau, kad JAV ambasadoriui kištis į  Ukmergės  rajono savivaldybės  priimamus sprendimus ir juos reikalauti keisti yra  gėdingas  užsiėmimas.

Esu kandidatė nuo Tautos ir teisingumo sąjungos ( tautininkai, centro partija).  Šį tekstą sukūriau ir paskelbiau pati.

 

 


Kategorijos: Be kategorijos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>