Sausio 12d. „Eglės“ seniūnaitijos gyventojai susitiko su Rinkodaros ir bendrųjų reikalų direktoriumi Artūru Drungilu bei jo kolegomis.
Susitikimo tema „Išorinis uostas Melnragėje“. „Eglės“ seniūnaitijos gyventojai domisi šiuo projektu, nes iš naujai pastatyto uosto turės būti vežami ir atvežami kroviniai. Kokiu keliu jie pasieks Melnragės išorinį uostą? Kas laukia seniūnitiją juosiančio Šiaurės prospekto, ar ji taps uosto pagrindine magistrale? Ir dar seniūnaitijos gyventojams svarbu žinoti, kada jie bus atskirti sienele nuo geležinkelio, kada tarša ir triukšmas nebus kasdieninis reiškinys?
Atsakymai nedžiugino, nes pasirodo, kad kroviniai, taip vadinamos furos, bus nukreiptos į Šiaurės prospektą, nes šis keturių juostų kelias yra pratiestas už uosto pinigus, o geležinkelis yra Lietuvos geležinkelio problema.
„Eglės“ seniūnaitijos gyventojai, kurie gyvena šalia geležinkelio nesutinka, nes visi kroviniai vežami geležinkeliu yra iš uosto arba į uostą. Geležinkeliu, darančiu žalą, aplink jį gyvenantiems, rūpinasi visi, kurie gauna naudą iš krovinių pervežimo. Šiaurės prospektas yra gatvė, kuri atskiria dvi seniūnitijas, du tankiai apgyvendintus gyvenamuosius rajonus ir nesutinkame, kad kelias taptu sunkiasvorių mašinų tranzitine gatve. „Eglės“ seniūnaitijos gyventojai prašo įrengti apvažiavimą už miesto link Kalotės .
Direktorius A. Drungilas mums paaiškino, nežinia, ar bus statomas išorinis Melnragėje uostas, nes šiuo metu yra rengiamos 3 studijos: Butingės, Melnragės ir nulinis variantai.
Likome nesupratę, dar tik rengiami variantai, bet Melnragės uosto plėtros variantas jau viešinamas tiek žiniasklaidos pagalba, tiek įvairių susitikimų metu.
Atsisveikinant svečiai iš uosto direkcijos žadėjo visada atvykti, visada paaiškinti, gyventojams, jiems rūpimus klausimus.